Szállítás és fizetés

200 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES egész Magyarország területére!

Ingyenes személyes átvétel is lehetséges érsekújvári raktárunkból (940 01 Nové Zámky, Považská 40, Szlovákia, H-P: 7.00-15.30. Személyes egyeztetés szükséges, nem mintabolt.

 

ÁFA MENTES VÁSÁRLÁS

Amennyiben Ön Magyarországon ÁFA fizető és rendelkezik közösségi adószámmal, akkor tőlünk az európai irányelveknek megfelelően ÁFA mentesen kapja meg a vásárolt terméket.

Az ÁFA mentes vásárlás feltétele, hogy Ön vagy vállalata szerepeljen a VIES http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do?locale=hu rendszerben és hogy a szállítás címe megegyezzen a számlázási címmel.

 

Szállítás Magyarországra:

  • 2.880 Ft (csomagszállítás - a rendelés teljes súlyára vonatkozik,a 30 kg-ot meg nem haladó csomagokra - pl. csaptelepek, zuhanytálcák, kiegészítők, 1 db WC / mosogató / mosogató)
  • 13.200 Ft (raklapszállítás - olyan megrendelésekre vonatkozik, amelyek össztömege meghaladja a 30 kg -ot - pl. kádak, zuhanyzók, walk -in besétálós zuhanyzó, rejtett vécégarnitúrák, több mint 1db falra szerelhető WC / mosdó).

Fizetési módok:

Utánvétes fizetés Készpénzfizetés vagy kártyás / futárszolgálattól függően /

600 forint - csomagszállítás

4000 forint - raklapszállítás

GoPay, Visa Bankkártya és online fizetés Ingyenes
Banki átutalás  Az árut a fizetés bankszámlánkra történő jóváírása után szállítjuk Ingyenes

 

Gyakran Ismételt Kérdések:

Visszaküldhetem az árut indoklás nélkül?

Igen, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti az árut. Csak küldje vissza a terméket a címünkre. A termék visszaérkezése után az összeget 14 napon belül visszautaljuk Önnek. Kérjük, szállítsa vissza a visszaküldött árut az eredeti csomagolással együtt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy utánvéttel nem lehet a terméket visszaküldeni. Visszaküldési szándékát mindenképpen előre jelezze a megadott elérhetőségek egyikén.

Mennyi ideig tart, amíg az árut házhoz szállítjuk?

  1. A szállítási idő az adott termék függvényében változik. A szállítási idő mindig megjelenik a termék részleteiben, a „Kosárba" gombra kattintva. Ha az áru közvetlenül nálunk, a Heaveshopnál van raktáron, 2 munkanapon belül feladjuk a megrendelt termékeket.
  2. Rendszeres heti időközönként érkeznek be raktárunkba szállítmányok a Mexenből, a Reából, a Cersanitből és a Novaservisből. Ha azonban a gyártónál nincs raktáron az adott termék, mert elfogyott, akkor a szállítás a gyártó tervezett betárolásának megfelelően eltolódik. Ha a termék nincs raktáron, azonnal tájékoztatjuk Önt a beérkezés várható időpontjáról.
  3. Minden alkalommal, amikor megerősítjük a megrendelést, ellenőrizzük az áru elérhetőségét, majd a z automata visszaigazoló e-mailt követő második e-mailben értesítjük Önt a házhoz szállítás várható időpontjáról.

Van-e garancia az árura?

Igen. A kellékszavatosság, a termékszavatosság és a jótállás feltételeit az Általános Szerződési Feltételeink 11., 12. és 13. pontjaiban részletesen megismerheti. Ha a vevő fogyasztónak minősül (olyan természetes személy, aki önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében jár el), a Polgári Törvénykönyv rendelkezései valamint  az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az irányadó.

Ha a vevő nem fogyasztó, a kellékszavatossági idő 1 év, az ő panaszaira nem vonatkozik  ÁSZF 14. pontja (Panaszügyintézés módja, menete).

Hív a sofőr a rendelés kézbesítésekor?

Igen. A DPD futárszolgálat SMS üzenetet küld Önnek a szállítás napján és megjelöli a szállítási időt, majd érkezés előtt  a sofőr felhívja Önt. Ha jelzett időintervallum Önnek nem megfelelő, felhívhatja a futárt, és megbeszélheti vele a módosítást. A csomag a legközelebbi gyűjtőhelyen is tárolható (boltok, benzinkutak, stb.). Palettways (raklapszállítás) esetén a futár szolgálat SMS -ben felveszi Önnel a kapcsolatot a szállítás becsült idejéről, valamint  telefonon is.

Vásárlás módja:

A vásárlás módja nagyon egyszerű, válassza ki az árut a kínálatból, tegye a kosárba. A regisztráció (opcionális) vagy a bejelentkezés után végigmegy a rendelési folyamaton. A fizetési módtól függően az árut az áru elérhetőségében meghatározott határidőn belül kézbesítik Önnek, majd kap egy visszaigazoló e-mailt a megrendelésről, amely részletes információkat tartalmaz a megrendelt árukról. Ha az áru nincs raktáron, azonnal tájékoztatjuk Önt a tárolás időpontjáról.

  1. Kattintson a "Vásárlás" gombra a részletekben vagy a termék dobozában
  2. A termék a kosárba kerül.
  3. Itt válassza ki a szállítási módot és a fizetési módot.
  4. A következő lépésben töltse ki személyes adatait, a szállítási és számlázási adatokat.
  5. Ellenőrizze rendelés adatait  és kattintson a "MEGRENDELÉS BEFEJEZÉSE" gombra