Jika Mio, antibakteriális WC-ülőke duroplastból, lassan záródó, fehér, H8917110000631

Kód: JIK-H8917110000631
Nincs értékelés
Márka: Jika
36 580 Ft
14 napon belül
Várható kézbesítés:
2024.12.12

Részletes információ

Termék részletes leírása

névtelen-7

Jika Mio, antibakteriális WC-ülőke duroplastból, lassan záródó, fehér, H8917110000631

Leírás:

A luxus, extra vékony Jika Mio wc-ülőke maximális kényelmet biztosít a napi WC használat során. Alkalmas Mio-N WC-khez, és számos olyan előnnyel rendelkezik, amelyekhez nagyon gyorsan hozzászokik, és nem fog más változatot keresni. A tetővel ellátott komforttábla kiemelkedik   kiváló minőségű duroplast feldolgozás   és tartós rozsdamentes acél fogantyúkkal van felszerelve, így nagyon erős és tartós.

Miónak több ász is van az ujjában. Például egy előny, amelyet értékelni fog a szükséges tisztítás során. Egy   kivehető , így könnyen kiveheti a tálból, és karbantartás után azonnal visszahelyezheti. Értékelni fogod   antibakteriális felületkezelés , így a víz öblítés közben elmossa az összes szennyeződést a WC belsejében. Ez is tetszeni fog   lassító mechanizmus   SlowClose, melynek segítségével a fedeles wc-ülőke minden lehajtáskor finoman és hangtalanul felfekszik a tál szélére.

WC vékony duroplast lemez, retarder mechanizmussal, antibakteriális kezeléssel

  • fehér szín
  • mérete 360 x 445 mm
  • alkalmas Mio-N WC-khez
  • felülről történő telepítéshez
  • eltávolítható - lehetőség a lemez eltávolítására a WC-csészéből
  • technológia   Antibac   - antibakteriális kezelés
  • SLIM kialakítás   - vékony tábla kialakítás
  • lassító mechanizmussal   SlowClose
  • rozsdamentes acél fogantyúk

Kiegészítő paraméterek

Kategória: Fali WC-k és modulok
Súly: 2 kg
Anyag: duroplast
Gyártó: Jika
Sorozat: Jika Mio
Szín: fehér
Ean: 7612738337551
wc ülöke lassú eséssel: igen

Legyen az első, aki véleményt ír ehhez a tételhez!

Ezt a mezőt ne töltse ki:

A Jika márka megalakulása óta gyakorlatilag szuverén módon a Cseh Köztársaság szaniter kerámiagyártói között első helyen áll.

A legfrissebb felmérések szerint a hagyomány és a minőség szimbóluma marad a legtöbb vásárló számára. Ugyanakkor a külföldi piacokra való terjeszkedése azt bizonyítja, hogy a termékek minősége kedvező árral kombinálva nagy növekedési potenciállal rendelkezik. Népszerűsége az ügyfelek körében nemcsak Ukrajna, a Baltikum vagy Oroszország hagyományos piacain nő, hanem az igényes Nyugat -Európában, a Közel -Keleten és sok más országban is. Az üzleti sikerek nagy része széles körű termékválasztékkal, kiváló minőségű kivitelezéssel és szabványos szolgáltatással rendelkezik.